tag:blogger.com,1999:blog-170678293058710087.post7031704109760867823..comments2024-03-20T11:43:26.013+02:00Comments on Jumissa tanssilattialla: Mielikuvamainonnan neljä syntiä, tästäErakko Väätäinenhttp://www.blogger.com/profile/17103257876158600149noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-170678293058710087.post-61577455674360237932019-10-22T14:09:06.947+03:002019-10-22T14:09:06.947+03:00Hienoa, että työsi kautta päädyit samoihin havaint...Hienoa, että työsi kautta päädyit samoihin havaintoihin.Erakko Väätäinenhttps://www.blogger.com/profile/17103257876158600149noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-170678293058710087.post-42635327984656196642019-10-22T12:49:18.743+03:002019-10-22T12:49:18.743+03:00Itse seuraan paljon myös ruokamainontaa työn puole...Itse seuraan paljon myös ruokamainontaa työn puolesta, niin televisiossa, <a href="https://www.santala.fi/tuotteet-ja-palvelut/banderolli" rel="nofollow">banderolleissa</a>, ikkunoissa jne. Samat asiat tulee myös itselleen mieleen, mutta toisaalta siinä tehdään myös palvelusta monissa tapauksissa, eli pienet ja oikeanlaisia asioita tekevät ruokabrändit voivat tuoda itseään esille. Näin ne saavat mahdollisuuden kaikkien halpojen pirkkojen rinnalla.Anonymousnoreply@blogger.com